09126760463

تشک تن‌آسای مدل آربون پلاس

نوع : تشک طبی

گارانتی : 60 ماه – 5 سال

ارتفاع : 23 سانتی متر

تحمل وزنی : بدون محدودیت

درجه سفتی : 9 از 10 (سفت)

ویژگی ها:تمام طبی – ریباند 80 کیلویی

تشک طبی مخصوص دیسک کمر

7,190,000 تومان13,490,000 تومان

توضیحات

تشک طبی آربون پلاس

تشک تن آسای مدل آربون پلاس یک تشک تخت خواب از نوع طبی می باشد که  از الیاف ترموباند و اسفنج های ریباند و پارچه نخ پنبه با کیفیت بهره میبرد.

ارتفاع آن 23 سانتی متر و بدون محدودیت وزنی می باشد و در سایز های یکنفره و دونفره تولید می شود و گارانتی معتبر 60 ماهه شرکت تن آسای را دارد.

تشک طبی آربون پلاس بهره گرفتن از اسفنج ریباند 80 کیلویی در هسته ی مرکزی با چگالی بالا مناسب افرادیست که درد های موضعی مفصلی و مشکلات ستون فقرات دارند. تشک طبی برای دیسک کمر میباشد.

همچنین از پارچه نخ پنبه ای و الیاف ترمو باند که باعث حفظ رطوبت و گرما در پوست و تسهیل گردش هوا  میشود.

باطراحی پیشرفته و تخصصی مناسب افرادی که مشکل ستون فقرات و دیسک کمر می باشد کمترین فشار را به ستون فقرات و مفصل ها وارد می کند میباشد.

 

پلاس 2

 

خوش خواب آربون پلاس با بهره گرفتن از بهترین متریال و همچنین مورد استفاده بودن از هر دو طرف این محصول خیال شما را از بابت خرید تشک آسوده میکند.

کارشناسان شرکت خرید تشک طبی آربون پلاس را به کسانی که دنبال یک تشک سفت و یا کسانی که مشکلات دیسک کمر , درد های موضعی مفصلی و کمر درد دارند پیشنهاد میکنند.

فروشگاه تشک اکسا

نمایندگی رسمی آنلاین برترین برندهای معتبر کالای خواب میباشد که همواره ارائه دهنده خدمات ویژه ای از جمله ارسال رایگان به سراسر کشور , خرید اقساطی تشک و امکان تست 3 روزه و پرداخت وجه در محل به شما هموطنان عزیز میباشد.

 

لایه اول: پارچه نخ پنبه گرد بافت 1500 گرمی

دراین نوع پارچه که تشک آربون پلاس از آن بهره می برد درصد بسیار بالایی از پنبه  در ساخت آن به کار رفته است که نرمی و لطافت بالایی را به دلیل وجود پنبه دارد.که خاصیت ضد تعریق و ضد حساسیت را دارا میباشد.

لایه دوم: اسفنج 30 کیلویی 2 سانتی متر

2 سانتی متر اسفنج 35 کیلویی همراه با الیاف ویسکوز با پارچه تشک لایه دوزی شده است.

لایه سوم: اسفنج 35 کیلویی 5 سانتی متر

در تشک تن اسای مدل آربون پلاس 5 سانتی متر اسفنج 35 کیلویی استفاده شده است. اسفنج 35 کیلویی به دلیل تراکم بالایی که نسبت به ابرهای سبکتر مثل 15 و 20 کیلویی دارد فشار بیشتری را تحمل می کند و در مناطقی که فشار بالایی وارد می شود استفاده می شود .

لایه چهارم: ریباند 80 کیلویی 10 سانتی متر

اصولا ریباند از قطعات خرد شده اسفنج با چسب مخصوص کنارهم به وجود آمده که وزن و استحکام بالایی دارد و باعث تقویت استحکام محصول و محافظت از ستون فقرات افراد می شود.اسفنج ریباند باعث پخش شدن وزن شما به طور مساوی بر سطح تشک میشود که این خاصیت مختص تشک های طبی میباشد که در هسته مرکزی تشک آربون به کار رفته است.

لایه پنجم: اسفنج 35 کیلویی 5 سانت

اسفنج 35 کیلویی تراکم بسیار بالایی دارد با متریال بسیار با کیفیت که طول عمر خیلی بالایی دارد و مقاومت بسیار بالایی در برابر گود رفتگی دارد و انعطاف زیاد و برگشت پذیری سریعی نسبت به بقیه ابرها دارد.

لایه پنجم: اسفنج 30 کیلویی 2 سانت

در طرف دیگر تشک طبی آربون  2 سانتی متر اسفنج 35 کیلویی همراه با الیاف ویسکوز با پارچه تشک لایه دوزی شده است.

پلاس

‫4.1/5 ‏‫(8 نظر)‬

توضیحات تکمیلی

ابعاد نامعلوم
سایز

, , , , ,

دیدگاهها

  1. سعید هاشمی

    برای مشک کمرم خریدم.هم خوابم راحته هم از درد کمرم خیلی کم شده.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.