09126760463

تشک تن آسای مدل بایوکر

(دیدگاه کاربر 1)

نوع : تشک پاکت اسپرینگ

گارانتی : 108ماه – 9 سال

ارتفاع : 30 سانتی متر

تحمل وزنی : بدون محدودیت

درجه سفتی:5 از 10 ( نرم )

ویژگی ها:فنر منفصل- فنرپاکتی

اسفنج یورولوکس و مموری فوم

14,602,000 تومان27,240,000 تومان

توضیحات

تشک پاکت اسپرینگ بایوکر

تشک تن آسای مدل بایوکر یک تشک تخت خواب با کیفیت می باشد. که از فنرهای پاکتی و اسفنج های مدرنی مثل یورولکس و مموری فوم بهره میبرد.

ارتفاع تشک بایوکر 30 سانتی متر و بدون محدودیت وزنی می باشد و در سایز های  و  تشک دونفره و یکنفره تولید می شود و گارانتی معتبر و فوقالعاده  108 ماهه شرکت تن آسای را دارد.

تشک پاکت اسپرینگ بایوکر از اسکلت فنری از نوع پاکتی بهره میبرد که در نوع خود یکی از بهترین هاست که میتواند فرم بدنی شما را به خود بگیرد که باعث میشود فشار کمتر به ستون فقرات وارد شود.

این مدل از فنر ها مخصوص تشک های دو نفره میباشد. که به دلیل تکانشهای ناشی از جا به جایی همخواب شما در خواب میشود را به نزدیک صفر میرساند. که باعث میشود خوابی عمیق و بدون مزاحمت داشته باشید.

و همچنین از پارچه نخی 1700 گرمی با درصد فوالعاده بالای پنبه که خاصیت ضدحساسیت و الیاف ترمو باند که از خانواده پارچه های اسپان میباشد بهره میبرد.که باعث حفظ گرما و رطوبت در پوست و گردش هوا در متریال داخلی و اسفنج میشود. که لطافت و نرمی آن باعث جوانسازی پوست میشود.

 

 

تشک فنر پاکتی بایوکر مخصوص تخت خواب

 

خوش خواب بایوکر با بهره گرفتن از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا مثل فنر های منفصل و استفاده از اسفنج های مدرنی مثل مموری فوم و یورولکس و همچنین مورد استفاده بودن از هر دو طرف این محصول باعث می شود دیگر به فکر خرید تشک نباشید.

کارشناسان شرکت خرید تشک طبی فنری بایوکر را به سخت پسندان و افرادی که به دنبال خرید  یک تشک خاص با کیفیت بالا میگردنند پیشنهاد میکنند.

فروشگاه تشک اکسا

نمایندگی رسمی آنلاین برترین برندهای معتبر کالای خواب میباشد که همواره ارائه دهنده خدمات ویژه ای از جمله ارسال رایگان به سراسر کشور , خرید اقساطی تشک و امکان تست 3 روزه و پرداخت وجه در محل به شما هموطنان عزیز میباشد.

 

 

لایه اول: پارچه گرد بافت نخ پنبه 1700 گرمی

پارچه 1700 گرمی نسبت به پارچه های 1000 گرمی درصد نخ بیشتری دارد و همین امر باعث می شود لطافت و نرمی آن بیشر شود و حس یک تشک لاکچری را به شمامی دهد.

لایه دوم: اسفنج 30 کیلویی 1 سانتی متر

اسفنج 30 کیلویی به دلیل تراکم بالایی که دارد فشار بیشتری را تحمل میکند ودر مناطقی که فشار بالایی وارد می شود استفاده می شود.

لایه سوم: اسفنج ویژه یورولکس 4 سانتی متر

اسفنج 30 کیلویی یورولوکس با متریال با کیفیت تر نسبت به ابرهای  30 کیلویی معمولی می باشد که انعطاف و نرمی و برگشت پذیری بیشتری نسبت به بقیه اسفنج ها دارد.

لایه چهارم: اسفنج 35 کیلویی 2 سانتی متر

اسفنج 35 کیلویی تراکم بسیار بالایی دارد و با متریال بسیار با کیفیت که طول عمر خیلی بالایی دارد و مقاومت بسیار بالایی  در برابر گود رفتگی دارد و انعطاف زیاد و برگشت پذیری سریع نسبت به بقیه اسفنج ها دارد.

لایه پنجم: فنر پاکتی (پاکت اسپرینگ)

نوعی اسکلت فنری می باشد که از کنارهم قرار گرفتن صد ها فنر جدا از هم که در پارچه پیچیده شده درست شده است. عملکرد آن به گونه ایی است که هر فنر بصورت مستقل به فشاری که به آن وارد می شود واکنش نشان می دهد.

لایه ششم: اسفنج مموری فوم

مموری فوم یکی از جدید ترین و مدرن ابر ها می باشد که به اسفنج حافظه دار نیز شناخته می شود. که مناسب با درجه حرارت بدن و آناتومی بدن حالت می گیرد که در ساخت تشک های طبی و تخصصی بکار می رود.

 

 

‫4.3/5 ‏‫(8 نظر)‬

توضیحات تکمیلی

ابعاد نامعلوم
سایز

, , , , ,

1 دیدگاه برای تشک تن آسای مدل بایوکر

  1. حسام دمیرچی

    عالیه دوماهه استفاده میکنم.هم پارامترهای سلامتی داخلش به کار رفته.هم کیفیت خوابش بینظیره.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.