09126760463

تشک تن آسای مدل سارینا

(دیدگاه کاربر 1)

نوع :تشک طبی فنری – فنر متصل

گارانتی : 84 ماه – 7 سال

ارتفاع : 31 سانتی متر

تحمل وزنی : 120 کیلو گرم

درجه سفتی : 7 از 10 (نرمال)

ویژگی ها:فنرمیکرو تقویت‌شده با فنر‌M

8,320,000 تومان15,680,000 تومان

توضیحات

تشک طبی فنری سارینا

تشک تن آسای مدل سارینا یک تشک تخت خواب از نوع طبی فنری می باشد که از فنر میکرو تقویت شده با فنر M و اسفنج 40 کیلویی و پارچه نخی متراکم و الیاف ترموباند ضد حساسیت بهره میبرد.

ارتفاع تشک سارینا 31 سانتی متر می باشد. تحمل وزنی که میتواند تحمل کند 120 کیلو گرم می باشد. و در سایز های تشک دو نفره و یک نفره تولید می شود و گارانتی معتبر 84 ماهه شرکت تن آسای دارد.

تشک طبی فنری سارینا دارای اسکلت فلزی محکم که از فنرهای میکرو با تراکم بالا که توسط فنر های M در دیواره ها تقویت شده است. و به نحوی ساخته شده که با فرم دهی مناسب به ستون فقرات و وارد کردن کمترین فشار به دیسک های کمر خواب راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد.

تشک با دوام سارینا از پارچه نخی با درصد بالای پنبه که خاصیت ضدحساسیت و الیاف ترمو باند که از خانواده پارچه های اسپان میباشد بهره میبرد.که باعث حفظ گرما و رطوبت در پوست و گردش هوای در متریال داخلی و اسفنج میشود. که لطافت و نرمی آن را به وضوح حس میکنید.

 

SARINA

 

خوش خواب سارینا با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی ها و به دلیل مورد استفاده بودن از هر دو طرف باعث افزایش چشم گیر عمر محصول می شود که خیال شما را در خرید تشک دوباره برای سال های طولانی آسوده می کند.

کارشناسان شرکت خرید تشک طبی فنری سارینا را به کسانی که به دنبال یک تشک باکیفیت و با انعطاف پذیری بالا که با جدیدترین تکنولوژی ها ساخته شده پیشنهاد میدهند.

فروشگاه تشک اکسا

نمایندگی رسمی آنلاین برترین برندهای معتبر تشک میباشد که همواره ارائه دهنده خدمات ویژه ای از جمله ارسال رایگان به سراسر کشور , خرید اقساطی تشک و امکان تست 3 روزه به شما هموط نان عزیز میباشد.

 

لایه اول : پارچه گرد بافت 1500 گرمی

پارچه گرد بافت 1500 گرمی از جنس کتان و پنبه با تراکم بافت بالا می باشد و دوام بسیار بالایی دارد وطرح های روی آن به صورت برجسته و پفکی است.

لایه دوم : اسفنج 30 کیلویی 2سانتی متر

اسفنج 30 کیلویی به دلیل تراکم بالایی که دارد فشار بیشتری را تحمل می کند و در مناطقی که فشار بالایی وارد می شود استفاده می شود.

لایه سوم : اسفنج 40 کیلویی 5 سانتی متر

تراکم بسیار بالایی دارد و با متریال بسیار با کیفیت که طول عمر خیلی بالایی دارد و مقاومت بسیار بالایی  در برابر گود رفتگی دارد و انعطاف زیاد و برگشت پذیری سریع نسبت به بقیه اسفنج ها دارد.

لایه چهارم : موکت و نمد

موکت یا نمد قسمت فلزی (فنر) از قسمت اسفنجی آن جدا شود که مانع خرد شدگی و پارگی اسفنج می شود و در نتیجه طول عمر اسفنج ها را بیشتر می کند و سطح متریال یکنواخت می شود و مانع از پستی بلندی اسفنج ها می شود.

لایه پنجم : فنر میکرو تقویت شده با فنر M

ساختار فنر میکرو شبیه به بونل می باشد با این تفاوت که تعداد فنر ها میکرو تقریبا دو برابر تعداد فنر های بونل می باشد. تقریبا از 220 فنر به 400 فنر ارتقا یافته است.که در نتیجه باعث افزایش دو برابری عمر و به حداقل رساندن تکانش ها ناشی از جابه جایی در هنگام خواب در تشک می شود.

IMG 20231113 153841 438

‫4.6/5 ‏‫(17 نظر)‬

توضیحات تکمیلی

ابعاد نامعلوم
سایز

, , , , ,

1 دیدگاه برای تشک تن آسای مدل سارینا

  1. محدثه مرادی

    تشک واقعا خوبیه.نه نرم نه سفت.همونیه که انتظار داشتم.ممنونم از تیم اکسا،❤️❤️

  2. حسین

    تشک فوق العاده باکیفیت
    نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی داره.ممنون از تشک اکسا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.